Jeśli nie jesteś w stanie dokończyć wymiany ekranu, chętnie zrobimy to za Ciebie. Więc nie musisz obawiać się, że zostaniesz z zakupionym zestawem i uszkodzonym telefonem. 

By móc skorzystać z naszego wsparcia, prosimy o przesłanie nam swojego telefonu, kopii paragony/faktury z zestawu naprawczego oraz kodu blokady (dzięki czemu możemy go włączyć i przeprowadzić kontrolę) na poniższy adres:
naprawtosam.pl
ul. Głogowska 348
60-004 Poznań

WAŻNE!
Prosimy o utworzenie kopii zapasowej wszystkich danych przed wysyłką! Wykonaj kopię zapasową przez iTunes lub iCloud. 

Uwaga: Aby zakwalifikować się do naszej pomocy, ekran zastępczy i telefon nie mogą być uszkodzone bardziej, niż przed rozpoczęciem naprawy. Jeśli jednak zabraknie Ci śruby lub dwóch, nie martw się - dołożymy je w trakcie montażu.

Usługa ta nie jest dostępna dla klientów biznesowych.

Czy udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie?